От няколко дена забелязвам едно придърпване на колата. Появява се предимно, когато достигна температура малко под стрелката след 80 градуса и при 2000-3000 оборота. Без да отнемам газ, колата сякаш спира за момент и след това отново дърпа - все едно някой цилиндър се изключва. Някой има ли идея какво може да е това? Свещи? (не съм ги сменял вече 15хил. км. откакто съм я купил, а преди това не знам колко).
Известие
Collapse
No announcement yet.
Странно придърпване
Collapse
X
-
И при мене е така. Като е студена няма проблеми. Като загрее и като и подавам газ плавно се усеща че ускорява на степени. Дебитомера нали беше оная джаджа закачена на смук колектор, а не на гумената тръба?Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.
Comment
-
Смени свещите при един рацер от форума със ТОЧНО СЪЩИЯ проблем се оказа свещи0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от BoboСмени свещите при един рацер от форума със ТОЧНО СЪЩИЯ проблем се оказа свещи0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от търтейомазан дебитомер
Как го казваш все едно човека да си смени крушката на плафона
Това придърпване идва от кабели и/или свещи, както каза Пух
Малка вероятност има и да е от бензинаsigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Dodo 155Търтей, ти дебитомера го нямаш за нищо
Как го казваш все едно човека да си смени крушката на плафона
аа
че аз не гокарам да си купи нов а д аси го измие - вд40 корсилин ацетон кото си хареса
мчного педзовно се омазва и на оределено отваряне дава грешно инфо - пък и немад анавреди на колата да го зачисти
а додо - дебитомера се смена по-лесно от крушката на плафона - ся цената е друга темаНе о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Първоначално публикувано от търтейа додо - дебитомера се смена по-лесно от крушката на плафона - ся цената е друга тема'04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
'02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
'99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex
Comment
-
Първоначално публикувано от valjoПървоначално публикувано от търтейа додо - дебитомера се смена по-лесно от крушката на плафона - ся цената е друга тема
ноо
бошовската ебня се мие лесноНе о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
И сега има ли дебитомер, или няма? А иначе свалях кабелите от свещите и едната свещ направо си плуваше във вода! От къде е влязла водата не знам, но явно си е карала така доста време, защото свещта не изглеждаше добре. Кабела не се забелязваше да е скъсан. Странно е, че няма здрава връзка между кабелите и свещите т.е. кабела се маха и слага без никакви усилия! Така ли трябва да бъде? То е ясно, че ще ги сменям само трябва да намеря малко време и да си купя ключ, че как са ги наврели.....
Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
Lancia Kappa 2.4 5.20
Comment
-
Първоначално публикувано от SIS....
кабела се сваля от лулата ама с усилие
водата е от автомивка с кретени - и затва не си мийте двигателите
сменяш кабели за начало
кабелът не се къса а му отива изолацията дава на късо с бока - от там по слада искра или никакваНе о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
Comment